Pagina's

woensdag 11 november 2009

WAAAAAAW ! (de revue!), sfeerbeelden

Foto 1 en 2 : het gemeentebestuur lust wel graag een kommetje 'beejpap'. Ik denk dat het is zoals bij oesters : je moet het LEREN eten. En in de Oegetse hemel is het alleen maar van dat. Foto 3 : Schipper en 'zen vraa'. Schipper = een geëerd bestuurslid van vzw De Tuinen (en vroegere voorzitter cultuurraad) waarvan ik niet wist dat hij zulke theatertalenten had. Zen vraa is 'mama Groeseneken'. De familie Groeseneken was trouwens de best vertegenwoordigde familie op het podium. Dominique als losgeslagen apostel en Tom als sterdanser. Een foto nemen van dansende Tom was onmogelijk, mijn kodak kon de 'moves niet volgen.
Ik heb nog veel andere foto's, maar ik wil nog niet te veel verklappen over dit evenement 'buiten categorie'. Van 1 ding heb ik spijt : ik heb mijn leekesboekske laten liggen. Ik had graag nog een beetje woordjes uit de Oegetse woordenlijst ingestudeerd.