Pagina's

maandag 9 november 2009

Verrassing Oranje Nacht verklapt door CD&V-webmaster

Zelf had ik graag mijn lezers nog een beetje 'op hun honger' laten zitten wat betreft de verrassing voor de oranje nacht in het voorjaar. Maar het heeft niet mogen zijn : http://hoegaarden.cdenv.be/Nieuwsbericht.5934.0.html?&no_cache=1&tx_ttnews[tt_news]=19781&tx_ttnews[backPid]=5947 Ook ik zoekvoor deze dansles een danspartner 'op maat' : liefst niet groter dan 1,70 m, moet gevoel voor ritme hebben vermits ik zelf nooit de maat kan houden, moet geduldig zijn (ik bak er niets van in een dansles) en liefst niet onknap (dat staat beter op de foto), blond met blauwe ogen ? Danskandidaten voor de CD&V-vrouwen kunnen (met recente foto) solliciteren bij de webmaster van CD&V, mail : info@hoegaarden.cdenv.be Het is niet dat MGL (Mijn Grote Liefde) met mij niet wil dansen, hoor. Maar hij is te groot (slecht voor de nek om dan samen de Mambo te dansen...) en hij prefereert een danspartner die zelf niet de dans wil leiden...