Pagina's

vrijdag 13 november 2009

Landelijke Thuiszorg viert haar 50-jarig bestaan.

Landelijke Thuiszorg was mijn eerste liefde op Groep KVLV. Toen ik 10 jaar geleden uitgekeken was op KBC en 'mijn intrede' bij Groep KVLV maakte, was het bij Landelijke Thuiszorg dat ik terechtkwam. Een vzw met een prachtige missie : 'Zorg op maat' opdat senioren zo lang mogelijk in hun vertrouwde omgeving kunnen blijven wonen. Landelijke Thuiszorg is innovatief op vlak van zorg, maar ook op vlak van feesten. Ik was blij dat ze mij tot hun uit te nodigen 'partners' voor hun feestje rekenden. Heel wat notabelen uit de politieke en socio-economische wereld waren aanwezig. Zeer origineel en 'classy' feestje. En dat op een landelijke locatie in eigen streek.
Ook in Hoegaarden krijgen heel wat senioren hulp van Landelijke Thuiszorg. Landelijke Thuiszorg is een erkende dienst voor gezinszorg. Cliënten betalen een bijdrage die afhankelijk is van het inkomen. Voor meer info : http://www.landelijkethuiszorg.be/ (Landelijk Dienstencoöperatief is door hen opgericht en is nu een zusterorganisatie : www.dienstencoop.be)
Op de foto ben ik aan het 'netwerken' met Hoegaardier Paul Stessens (directeur Kringwinkel), Marc Wijnants en Annita Vandenbroeck (provincieraadsleden). Toch wel leuk dat 'netwerken' (=babbelen) één van mijn functies op het werk is. Superjob eigenlijk, volledig op mijn maat. Enig minpuntje : na dit soort feestjes heb ik keelpijn. Zou dat dan erkend zijn als beroepsziekte ??