Pagina's

donderdag 5 november 2009

vrouwen en technologie !

Ik heb weer wat aan de hand ! Ik heb deze namiddag een vervangwagen gekregen (een rode Japanner waarvan ik het merk niet kan onthouden) omdat de mijne in reparatie is (tegen een paaltje gereden in provinciehuis). Maar nu !!! Mijn dieseltank is leeg ! Op zich geen probleem, maar ik weet niet hoe ik het 'tankgat' van die auto openkrijg. Ik heb al alle knopjes geprobeerd, ik heb er de handleiding bijgehaald, ik kan toch moeilijk voor zoiets naar de VAB bellen ?? Die gaan mij uitlachen. Ik heb ook al naar MGL (=Mijn Grote Liefde) gebeld voor wijze raad (mijn buren slapen al). Noppes. Langs telefoon lukt het niet om het tankgat open te krijgen. Gelukkig komt hij deze nacht naar huis. Anders zou ik morgen niet kunnen gaan werken. Wel een vervangwagen, maar er raakt geen diesel in de tank...