Pagina's

zondag 20 juni 2010

Bewondering voor wandelaars St Jacobskerkenpad


Gepakt en gezakt, gedurende meer dan 30 dagen een 25-tal kilometer per dag... ik zie het mij nog niet onmiddellijk doen.  Ik ben mijn 4 gezellige (Limburgse) logées gaan afhalen.  Ik denk dat ze nog een stapje in de wereld  ('t Nieuwhuys?) gaan zetten, want ze vroegen of ze langer dan 10 u mochten opblijven... (dan blijkt het licht in de gezamelijke slaapzaal uit te gaan...).  Tegenover de legerkazerne van Heverlee, waar ze gisteren geslapen hebben, vonden ze mijn simpele zolderverdieping een 4-sterrenhotel. 
Ik heb een zeer leuke dag gehad.  Heel leuk was mijn persoonlijke kleine escapade tussen 3 en 4 uur.  Daarvan zet ik morgen de foto's op mijn blog.
Foto rechts boven : mijn logées .  Foto rechts beneden : Beeldhouwer Guido Vanmol samen met de Vlaamse coördinator van het St Jacobskerkenpad aan de steen.