Pagina's

woensdag 23 juni 2010

Kot(je) gevonden in Leuven (voor mijn oudste dochter)

We waren nog maar net aan een eerste kot gearriveerd, toen Laura al over haar kotzoektocht werd geïnterviewd door een toffe plaatselijke journaliste van het Nieuwsblad.  Overmorgen ga ik het Nieuwsblad kopen, mogelijks staat zelfs haar foto er in....
Hectisch, zo'n kotenzoektocht !   Wonder boven wonder had Laura al na 3 kotbezoeken haar handtekening onder een studentencontract gezet (ouders mogen niet tekenen, alleen betalen).
Een superkotje in de Vlamingenstraat, zééér klein (2m2??) maar fijn, zoals alle mooie dingen in het leven.  Een gezellige gemeenschappelijke leefruimte, een supertuin én.... het kamertje heeft een fenomenaal zicht op het stadspark.  Ik zou er zo zelf intrekken, ware ik geen schepen in het mooiste dorp van Vlaanderen natuurlijk...
Op de foto :  vanuit 2m2 kot kan je wel uitzicht hebben op een prachtig stadspark.   Of .... om het met de woorden van mijn dochter te zeggen... 'veel zuurstof in de lucht', daar kan je goed van studeren.