Pagina's

dinsdag 29 juni 2010

Het afscheid valt mij zwaar...

Morgenmiddag neem ik afscheid van mijn Astraatje (met de leuke nummerplaat).  Niet dat ik hem beu was, maar het leasecontract is afgelopen.  Meer dan 20 pennen heb ik er uitgehaald tijdens het 'uitmesten' gisteren, verzameld op een tijdsspanne van 5 jaar.  Het doet mij iets.  We hebben samen vele avonturen beleefd, van Eeklo tot in Voeren zijn we samen gemeentebesturen gaan overtuigen van het goede doel ( voor het werk).  Ook in Hoegaarden hebben we samen dolle pret beleefd, vooral tijdens het moechen (=de verkiezingscampagne) voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2006.  Zo hebben we ons toen vastgereden in wat volgens mijn GPS nog steeds de Keulenstraat is, maar volledig onberijdbaar.  Ook de autocaravaan de dag voor de verkiezingen was memorabel.  Misschien geef ik hem morgen in de garage in Leuven wel een afscheidskus (ze verklaren mij daar gek).  
Mijn volgende autoliefde is 'eco', dat was een beslissing van het werk, maar als schepen van leefmilieu kan ik dat alleen maar toejuichen.