Pagina's

maandag 28 juni 2010

Paenhuys Parkhappening, geen beertje vergeten ????

Deze mooie collage kreeg ik vorige week doorgemaild van (dorpsfotograaf?) Jef Rozenski (Hauthem).  Hij doet er een tekstje bij :
'Toen ik klein was verzamelde ik wel eens postzegels, prentjes van de chocolade Jacques enzovoort. Het was zeer frustrerend om soms de laatste uit een reeks te moeten missen.   Misschien overkomt het me terug bij deze foto: heb ik ze nu allemaal of nog niet?'
Wat denk je ? Ontbreekt er nog één ?  Laat het dan aan Jef weten.
Persoonlijke opmerking  : Zelf heb ik nooit geprobeerd om iets te verzamelen... ik speel alleen maar dingen kwijt.  Vandaar dat ik blij ben dat andere mensen wél verzamelen, dan kan ik meegenieten.
Meer info over de Parkhappening (weekend 9 juli) zal je binnenkort hier wel kunnen lezen.  Zoals in elk huisgezin met pubers (of jongvolwassenen?) zal de PPH-fever weer toeslaan.