Pagina's

zondag 9 februari 2014

Agenda volgende week

Maandagochtend wip ik eens binnen op gemeentehuis.  Om half 10 in de  voormiddag beheersorgaan Beter Wonen aan de Gete in Landen.
In de namiddag terug naar gemeentehuis en overleg met  toerisme en Okra Hoegaarden in het infopunt.   ’s Avonds schepencollege.
Dinsdagochtend naar Kind en Gezin in Brussel (ik kan er misschien gaan wonen?), in de namiddag op kantoor in Leuven.  In de vooravond vind je mij op gemeentehuis, dienst grondgebiedzaken.   Om 20 u gemeenteraad.
Woensdag om 8 u ’s ochtends ontbijtvergadering van het Resoc (sociaal-economisch overlegplatform van de streek).  Ik moet daar ‘gaan lopen’, want om 10 u word ik in Hoegaarden verwacht voor een vergadering met externen. En in de namiddag terug naar Leuven voor een vergadering op het werk.  ’s Avonds kan ik weer ademen want de geplande milieu-adviesraad werd afgelast omdat alle zalen bezet zijn in het gemeentehuis.
Donderdagvoormiddag naar Brussel, naar Kind en Preventie.
Voor de rest van de week kan ik bijwerken !