Pagina's

woensdag 26 februari 2014

  • jh ' t Paenhuys - Stoopkensstraat 82 B te Hoegaarden
  • Terug van weggeweest: de enige echte JAM-night in het Paenhuys! Laat u ter plekke inspireren om uw muzikaal talent over te brengen op de aanwezigen! Gitaar, basgitaar en drum zullen aanwezig zijn, zelf instrumenten meebrengen kan natuurlijk altijd! En ook het echte zangtalent komt op deze avond naar boven! Muzikanten, zangers en zangeressen, tooghangers, jong, oud: iedereen is welkom!

    DTMG brengt om 20u00 de deelnemende muzikanten samen in een Muzikantendag. Vanaf 21u45 is IEDEREEN welkom voor een zinderende Jamnight ....


    Persoonlijke opmerking : lijkt mij supertof.  Alleen zou ik die avond opgevorderd zijn door mijn Grote Liefde en zijn ex-slimste gemeente online-team om mee voor de eer te strijden in de grote kwis van het Sint Janscollege.  En dat terwijl ik zo'n slecht kwisser ben..... Ik vermoed dat ik mee moet voor de culinaire vragen...