Pagina's

woensdag 6 mei 2009

geef mij maar den buiten !

Grrrr... net weer een proces gehad in Tienen, terwijl ik toch mooi binnen de lijntjes stond. Ik heb er netgeteld 2 minuten gestaan om een aangetekende zending te gaan afhalen. Blijkbaar kon ik die wegens werken in postkantoor Hoegaarden daar niet meekrijgen. In mijn jongere, voor-politieke tijd zou ik nu al lang uit principe een brief geschreven hebben naar Johnny Thijs, CEO van de post, en misschien ook nog naar de minister van overheidsbedrijven of consumentenzaken om hierover te klagen. En misschien zou ik wel een mooi briefje terugkrijgen.... Maar een schepen hoort zoiets niet te doen, naar het schijnt. Gewoon weer eens een bevestiging dat het op den buiten beter is dan in de stad. Als ik er niet moet zijn, vermijd ik de stad gewoon.