Pagina's

zondag 31 mei 2009

verliefd in het park

Ik ben met mijn grote liefde naar de Tuinen geweest voor de dag van het park die volledig in het teken van Liefde stond.
Het liefdeselexir dat je kon proeven bij het binnenkomen, had ik niet echt nodig. Als het mooi weer is, ben ik vanzelf verliefd.
Mieke, ons kruidenvrouwtje, had een nieuwe outfit, een liefdesoutfit deze keer, zoals je ziet op de foto. De foto werd genomen door mijn man. Liefdeselexir kwam er niet aan te pas 25 jaar geleden, maar wel een heleboel karamellenverzen en andere vrouwelijke wapens.
En de kunstkring Artofil uit het Waasland, had een busuitstap naar Hoegaarden gemaakt om te kunnen genieten van de kunstwerken die ze zelf gemaakt hebben, speciaal voor de zomerexpo in De Tuinen.
De fototentoonstelling was zeer mooi. De 3 winnaars van de fotowedstrijd (3 categorieën) kwamen uit Hauthem, Kwadestraat en Doelstraat.