Pagina's

donderdag 22 oktober 2009

bekers, helmen en hopbellen...

Sinds de gevleugelde uitspraken in de gemeenteraad over de aanpassing van een regeltje in het uitleenreglement zijn de herbruikbare bekers een hot item. Zelfs zo hot dat onze lokale topfotografe Bollen er een foto wou komen van nemen. Een foto mét de schepen van drinkbekers en een foto zonder. Maar wel met een lekkere Hoegaarden erin, die ik daarna heb cadeau gegeven aan een milieuvriendelijke vrijwilliger op het gemeentehuis. Ik heb vandaag ook nog eens een foto van mezelf getrokken omdat ik voor de eerste keer in mijn leven een 'werfhelm' aanhad. Veiligheidsschoenen vond men niet nodig, ik heb de werf op mijn hakjes bezocht. En 's avonds vond ik een vreemd voorstel in mijn mailbox : Of ik mijn hopbellen die zo weelderig in mijn tuin groeien (zie vorige berichten) per taxipost wou opsturen naar St Denijs Westrem. Maar helaas voor deze bloemschikkende dame, de hopbellen zijn al een beetje over tijd (bruin).