Pagina's

dinsdag 27 oktober 2009

Eric Melaerts, Paul Michiels, Stan van Samang en Jeroen D'hoe

... allemaal samen op het podium in Hoegaarden ! Geweldige, cultureel hoogstaande en uitermatig gezellige avond. Jean Blaute was ziek, maar Eric had een heleboel andere muzikale vrienden meegebracht. Het Hoegaards publiek was uitbundig en zong mee als de beste (ik heb mij ook laten verleiden tot het meebrullen van een paar deuntjes). Het was werkelijk 'to remember'. En... de 'adoraties' die niet konden doorgaan door de ziekte van Jean Blaute, komen terug over 14 dagen : op 10 november. Ik was uitermate fier op dit Hoegaards evenement en heb werkelijk genoten. En het Hoegaards publiek... ik ben er dol op... Ook nog te verwachten : ons Anneke Alderweireldt heeft grandioze foto's met de plakkaat van Ogere samen met de PP en Eric gemaakt. Ze heeft toch wel meer lef dan ik, dat moet ik toegeven.