Pagina's

vrijdag 23 oktober 2009

Kaboutertjes gevraagd...

'Jobdating' gehad in Vilvoorde vandaag, zo noemen ze tegenwoordig een jobdag voor werkzoekenden. Meer dan 100 werklustige kandidaten hebben met mij 'gespeeddated'. Allemaal uit het centrum van Brussel, bereid om in de Vlaamse rand te werken. Op het eind van de voormiddag was ik om 'bij elkaar te vegen'.
En dit weekend zal 'rust' ook niet in mijn agenda staan.
Zaterdag naar de Web 2.0.-opleiding van Vrouw en Maatschappij in Brussel. Nadien ga ik kunnen 'tweets' sturen, Facebooken gelijk de beste, fatsoenlijk kunnen bloggen, kunnen meepraten over 'wiki', enzovoort. In de namiddag is het opendeur bij Landelijke Kinderopvang op De Polder. Aanleiding is de uitbreiding van de lokatie. 's Avonds speel ik spook op de Halloweentocht. (Zwaai naar mij als je mij herkent!)
Zondagmiddag zal je mij 'in speciale outfit' zien rondhuppelen op de restaurantdag van KVLV Outgaarden. Om twee uur ga ik een praatje maken met Professor Lagae op de geosite. En 's avonds 'bella Italia' van de VML.
En er ligt nog een berg was, privé papierwerk, dossiers werk en politiek te wachten.