Pagina's

zondag 4 oktober 2009

de geheimen der rommelmarkten

Op de cultuurraad is het voorstel gelanceerd om op Palmzondag, zoals 'in den goeienouwentijd' een rommelmarkt te organiseren in Hoegaarden. Zelf ga ik heel graag naar rommelmarkten (tot ergernis van mijn Grote Liefde). Maar een rommelmarkt organiseren, dat is natuurlijk nog iets anders. Ik had daarom vanavond in 't Nieuwhuys afgesproken met een 'ervaringsdeskundige' die mij moest inwijden in de geheimen der rommelmarkten. Ook een nieuwe Hoegaardier én een trouwe lezer van mijn blog ! Een nadeel van mijn blog is dat ik niets meer aan de mensen kan vertellen dat ze nog niet weten. Bij elk nieuwtje dat ik op café wil vertellen, heeft men het al gelezen. Ik zal misschien toch iets minder op internet zetten én wat meer geheimen voor op café houden ??? Lijkt mij ook wel interessant...