Pagina's

maandag 20 september 2010

Hoe zien mijn volgende dagen er uit ?

Maandag woonoverleg met Beter Wonen aan de Gete. Welke acties worden ondernomen om wonen in Hoegaarden betaalbaar te maken ? Welke acties om wonen aangenaam te maken en het comfort van woning te verhogen ? Hoe ervoor zorgen dat mensen ‘levenslang’ in hun woning kunnen blijven wonen, ook als ze minder mobiel worden.  Enzovoort.  Alles rond wonen, ook het communicatieluik.
Maandagavond schepencollege, zoals elke week zal dit waarschijnlijk een (aangename) marathonvergadering worden. Ik heb alvast een lijstje variapunten, dat wordt ook een gewoonte.
Dinsdag in de vroege ochtend afspraak met de directeur van het St Janscollege in verband met de Toeristische Kunstroute die De Tuinen plannen op de mooiste locaties van Hoegaarden.  Tips welkom in het Infopunt.  Verder in de voormiddag scholenveldloop in het Mariadal (ik mag niet meelopen, wel prijsjes uitdelen). In de namiddag een marathonvergadering op het werk.
Woensdag moet het ‘ biergerief’ van de expo van Meester Guilluy terug verhuisd worden naar zijn woning. Ik zal mijn verhuisplunje weer moeten aandoen. ’s Avonds vergadering van Toerisme Hageland in Zoutleeuw.
Donderdagvond PWA-vergadering.  Gemeenteraadslid Erika Rome is voorzitster en ze doet dat heel goed.
Tussendoor heel wat schrijfwerk. Zowel voor het werk als voor de gemeente. Er is een nieuwe Leaderoproep lopende en op het werk ben ik ben een (saai) bundel aan het schrijven om een kwaliteitslabel te halen. Ik zou eigenlijk een paar dagen op ‘retraite’ moeten gaan om rustig te kunnen schrijven. Suggesties ? Of maak ik er nachtwerk van ?