Pagina's

dinsdag 14 september 2010

ook schepenen hebben al wel eens een dip...

Misschien komt het in de politiek wel meer voor dan in andere sectoren... de vraag waarom je het eigenlijk wel doet ? Is het leven niet simpeler zonder ? (zeker weten van wel!) Waarom niet gewoon een leventje van 9 tot 5 in plaats van absoluut de (plaatselijke) wereld te willen verbeteren.... Niets is zo ondankbaar als de politiek, dat meen ik al wel eens te moeten concluderen.
Waarom het dan wel doen ? Omdat er wel wat mensen zijn die op je rekenen, die er op rekenen dat je minstens een poging doet om (een klein stukje van) de wereld te verbeteren.  En als ik daar aan twijfel, dan durf ik toch eens piepen naar mijn blogstatistieken.  Om dan verwonderd te zijn over wie die dagelijkse lezers in Hoegaarden, maar ook in Canada, Rusland en China zijn...  En op welke vreemde manier die al 'googlend' op mijn blog geraken... (je houdt het niet voor mogelijk via welke trefwoorden...)
En.... wat heb ik geleerd van mijn voorzitster van de Raad van Bestuur op het werk : Moeilijk gaat ook (en je bent nadien eens zo tevreden).