Pagina's

maandag 13 september 2010

Wat een prachtig Postiljonneke !

Het Postiljonneke is het ledenblad van 't Paenhuys.  Je vindt er alles in wat je hebt meegemaakt... of wat je 'net gemist' hebt.
Heel mooi is de foto op de voorflap : Gemeenteraadslid Tom Groeseneken doet iets wat eigenlijk niet mag (en wat niet mag, is net altijd iets leuker).  Op de achterkant, je had het kunnen raden, mijn dochter Laura tussen vrienden Jolien en Lucas.  Als je deze foto's wil zien, moet je zorgen dat je een Postiljonneke kan bemachtigen (of lid worden).
Boeiende inhoud ook.  Vooral leuk vind ik de oproep voor muzikanten om de hollewegenjoggers volgende zaterdag te begeleiden tijdens de 20ste Hollewegenjogging.  Als ik nog zou kunnen meedoen, zou ik vragen of ze voor mij een 'slow' zouden willen spelen.  Maar helaas, ik moet afhaken, laatste weken te hard gewerkt, te weinig geoefend, het zal voor volgend jaar zijn. 
De bijgevoegde foto's komen uit het foto-album van de laatste Paenhuys Parkhappening.  Links boven zie je mijn jongste dochter Marie samen met kameraad 'van in de kleuterklas' Dennis (Meldert).
Rechts Laura met kameraad 'van in het Mariadal' Lucas (ook Meldert).  De reden waarom de ene foto groter is dan de andere heeft te maken met een technologisch raadsel.