Pagina's

vrijdag 17 september 2010

zeer leuke kampioenenviering op het gemeentehuis

Een zeer entertainende sportuitreiking, daar had schepen van sport Filip Havet voor gezorgd.  Ambiance alom, maar zo hoort dat op een kampioenenviering.  Ik mocht wat leuke klusjes opknappen, zoals trofeeën afgeven, medailles rond de nek hangen en... kussen.
Ik heb een absoluut zwak voor de Eekhoorntjes van de Hockey in Hoegaarden (HIH), daar heb ik nog een leuke foto van op mijn toestel zitten, de HIH op en rond de schepentafel in de raadzaal.  Die foto krijg je morgen.  Nu te uitgeput, onder andere van mijn vele kilometers naar en van Wetteren.  Tai Chi en aromatherapie gehad, zo zijn nu eenmaal onze personeelsfeestjes van het werk (Spijtig voor de paar mannen die er werken).
Ook leuk was de ontmoeting met wereldkampioene Corinne Debaets op de kampioenenviering. En wat blijkt... ze is net als ik van het jaar '63.  Een uitzonderlijk wijnjaar bovendien, dat wist zij ook.
Op de foto (gekregen van een 'echte' verslaggever) : de skippies,  wereldkampioen 'ropeskipping' .... een zeer hippe sporttak, afgeleid van het touwtje springen.