Pagina's

donderdag 9 september 2010

Op komst, een originele mini-onderneming van het College van Meldert

Binnenkort hoor je er alles van (op mijn blog, via hun eigen website en Facebook).  Ik mag van mijn dochter Marie, 6 Eco-Mod Talen, nog niets verklappen, maar ze heeft mij al wel de plannen verteld en de hippe website van hun onderneming laten zien.
Zelf is Marie 'administratief directeur' (what's in a name ?), volgens mij moet ze zo een beetje de administratieve klusjes doen. 
Het enige wat ik mag verklappen is dat het 'iets' met schapen te maken heeft. 
Komt dat wel goed ?
Maar ... er is ook een sociale link.  Volgens mij is Marie gemaakt voor de sociale economie, zoals de mama.  Ondernemerschap met een duurzaam doel.
Hopelijk krijgen ze er ook een beetje punten voor, daar gaat het op school nog steeds om.  Je zal op deze blog alles kunnen lezen over deze 'business in school'...  Misschien moet ik mij aanbieden als reclamebureau....