Pagina's

zaterdag 18 september 2010

nagenieten van de kampioenen met de HIH (Hockey in Hoegaarden)

Hockey is enorm 'in'.  Mijn metekindje en haar broertje in Kontich doen het ook.  En de laatste keer dat ik in Nederland was, zag ik ook regelmatig pijlen naar de plaatselijke hockeyclub.
Goed voor de teamspirit, dat zie je aan die leuke bende op en voor en achter onze raadstafel, onder het waakzaam oog van onze koning en koningin.
Maar ook de andere kampioenen waren fenomenaal. 
Je ziet nog andere foto's op :  http://www.hoegaarden.cdenv.be/
en in de kranten.
Ik was (zoals altijd) apetrots om Hoegaardier te zijn, ook al ben ik zelf niet zo sportief.  
Vandaag beleeft Hoegaarden trouwens de mooiste dag van het jaar, de Hollewegenjogging.  Ik word er altijd euforisch  van, ook al kan ik zelf vandaag niet meelopen (het verhaal van de trap, daarna te hard gewerkt, te weinig gelopen...).  Het doet mij iets.  Ook Peter heeft een jogdip omdat hij door een blessure nu ook niet kan meelopen...