Pagina's

maandag 30 september 2013

Agenda deze week

Maandag : Voormiddag gemeentehuis, namiddag woonoverleg Hoegaarden, onder andere met Wonen Vlaanderen.
Dinsdag : Voormiddag stadhuis Tienen over intergemeentelijke samenwerking, in de namiddag schepencollege, 's avonds grote participatievergadering voor de wakkere burger, waardoor ik wéér niet naar de Algemene Vergadering van CD&V Nationaal kan gaan.(nog nooit kunnen gaan)
Woensdag : naar Bilzen voor het werk.  's Avonds CD&V-vergadering.
Donderdag : werkgroep communicatie op het werk, 's avonds provinciaal bestuur CD&V.  Blijkbaar is men al bezig met de verkiezingen van volgend jaar ?
Vrijdag : geheime vergadering in een station in Brussel (Spannend ! net een detective!), daarna ondertekening van het klimaatengagement van de gemeente Hoegaarden op een groot evenement van de provincie in Machelen.
Ondertussen moet ik nog ZOVEEL subsidiedossiers voor het werk schrijven.  Het is alsof alle 'calls' te samen komen.   Als ik 'ooit' op pensioen ben, kan ik mijn zelfstandig subsidiebureautje beginnen...  Op procent, 'no fee, no earn...' het zou geen slechte business zijn...