Pagina's

vrijdag 27 september 2013

Mijn weekend is 1 groot (leuk) slagveld

Vrijdagavond academische zitting (het ernstige gedeelte) van De Slag bij Hoegaarden.  Alhoewel, ernstig, dat is allemaal relatief.... Ik zal mij toch verkleden in jonkvrouw, ernstig of niet...
Zaterdag smeren we onze kuiten in voor de Kroegentocht Kroegaarden.  Animatie in de Hoegaardse horeca.  Als je stempelkaart vol is, krijg je zo'n flesje Hoegaarden 'Limited Edition'.  Ik krijg momenteel hopen mails en telefoons vanuit gans Vlaanderen over hoe ze zo'n flesje kunnen bemachtigen.  Gewoon naar de kroegentocht komen of meedoen met een duel op zondag.
Zondag : big day.  Zelf al om 9 u 's morgens paraat als helpende hand.  Om 13 u beginnen de festiviteiten met :
- streekmarkt in Tuinen
- ridders van Horst : workshop en animatie op en rond Gemeenteplein en om 17.15 u grote veldslag in De Tuinen
- de duels worden uitgevochten.  Zowel in Tuinen als op Gemeenteplein als in de horeca.

U kunt zondag een flyer afhalen in het Toeristisch Infopunt over de plaats en tijd van alles.

En na het weekend... dan ben ik helemaal 'van slag'....