Pagina's

maandag 16 september 2013

Agenda voor deze week

Maandag naar het beheerscomité Beter Wonen aan de Gete, 's middags zeer snelle lunch met tof gezelschap in Don Camillo, waarna ik waarschijnlijk veel te laat aankom op mijn vergadering in Brussel.  's Avonds vergadering in Outgaarden, waar de verenigingen noodgedwongen het Ontmoetingscentrum moeten verlaten omdat het dit najaar wordt verkocht.
Dinsdag naar een notaris in Lier (om mijn handtekening als voorzitter ergens onder te zetten) en naar Brussel.  Hopelijk 's avonds op tijd terug voor het schepencollege.
Woensdag Tuinen en gemeentehuis. en daarna Raad van Bestuur in Brussel.  's Avonds Raad van Bestuur bij Ecowerf.
Donderdag ganse dag naar Antwerpen.  Ik ga er een paar van onze multiculturele projecten in kansarme buurten bekijken, met het oog op een nieuw project rond taalstimulering.  Vrijdag vergadering op het werk en daarna...Personeelsfeest in Diest.  Ik heb mij ingeschreven voor de natuurwandeling.