Pagina's

vrijdag 16 januari 2015

Uw schepen voor 1 dag ingetreden in het zusterklooster (Sister Act)?









Op de nieuwjaarsreceptie van Ons (Groep KVLV) gebeurt het dat de leden van de stuurgroep communicatie voor de animatie moeten zorgen.  Dit jaar was het een 'sister act', naar het gelijknamige filmpje (kijk maar op Youtube om in de mood te komen). 
Zelf voelde ik mij helemaal thuis in mijn (strenge) zusterrol.  En ook ons Sisteract dansje was geslaagd.  Ik heb met spijt mijn kap over de haag gegooid vanavond.
Het feest was in de Engelenburcht in Tildonk, het vroeger Ursulinenklooster, nu een sociale campus.  Je kan er ook vergaderzalen huren of feestjes bouwen.
Zelf kreeg ik al een aanbieding van de cateraar om regelmatig voor de animatie te komen zorgen.  En Laura, die een studentenjob doet in restaurant 't Oud Klooster in Gent, vindt dat ik daar mooi tussen het meubilair zou passen.
Op de foto links sta ik 2de links achteraan.  Op de foto rechts sta ik in het midden tusssen Zuster Elien en Zuster Patricia.