Pagina's

zaterdag 17 januari 2015

Wat een professionele topweek heb ik achter de rug !

Eigenlijk de ganse week het gevoel gehad dat ik op roosjes liep (of hoe zeg je dat ?) Wel wat te veel uitdagingen om gebolwerkt te krijgen, maar ja, dat doe ik mezelf (graag) aan.  De kers op de taart was er toch wel vandaag in Genk, in de thuisstad van minister Van Deurzen, die spijtig genoeg ziek in bed lag : de opening van het Huis van het Kind.  Veel bijgeleerd voor officiële momenten in Hoegaarden.  Zo was er een Belleman om iedereen te verwelkomen.  Ook had hij als taak om de sprekers met de bel te alarmeren als ze over hun spreektijd gingen (zelf was ik volgzaam en bondig).  Ik heb vooral veel bijgeleerd van de zeer leuke schepen voor sociale zaken, die de sprekers aan elkaar moest praten : hij stelde de sprekers al rijmend voor.  Erg leuk voor het publiek (en ik kon het dan ook zelf niet laten om even te rijmen...). 
Topweek dus, en de volgende week belooft van hetzelfde niveau te zijn, ook weer op alle vlakken.