Pagina's

maandag 5 juni 2017

Drukke week na een te druk weekend

'Bijwerken' heb ik dit weekend niet kunnen doen, daarvoor was het te druk.  Ik zal het moeten uitzweten deze nieuwe werkweek.
Dinsdagvoormiddag houden we schepencollege in het gemeentehuis.  De vergadering op het werk zal ik moeten brossen.  In de namiddag wel naar kantoor in Leuven.  In de vooravond naar de avondzitting op gemeentehuis.
Woensdag vind je mij op dienst grondgebiedzaken.  In de namiddag worden we in Pamel (Roosdaal) verwacht met de toeristische dienst op een persconferentie : we zijn in de prijzen gevallen met ons greeterproject.   Europese plattelandssubsidies (geen leader, hoger gemikt deze keer....) voor de begeleiding, vorming en ondersteuning van de greeters.
Donderdag wéér platteland.  Ik word voor het werk geïnterviewd door een onderzoeker van het plattelandsbeleid.  Thema : sociaal ondernemen op het platteland.
Vrijdagochtend geniet ik eerst van de overheerlijke koffie (en service) van de Opel Garage in Tienen.  En ik overdrijf niet !!  Daarna kan je mij op het gemeentehuis vinden.

Op de foto : enkele van onze greeters.   De (bijna) meest recente lijst vind je op :
http://hoegaardengreeters.be/nl/