Pagina's

donderdag 26 februari 2009

ook Mark Cardoen heeft een blog !

tof... we kunnen een clubje oprichten. Nu moet ik eerlijk zijn, de idee van een blog heb ik ingepikt van de zoon van Mark, Jonathan Cardoen, gemeenteraadslid in Kortenaken. En ... ik wou ook graag bloggen omdat ik al eens een woordje wil toevoegen aan wat op onze CD&V-website staat. In alle geval, toffe blog van de burgemeester van Bierbeek. Zeer sympathieke man, dat heb ik ondervonden toen wij nog in Bierbeek woonden. Ik heb ook altijd al de gewoonte gehad om brieven naar de burgemeester en naar ministers te schrijven als er iets op mijn lever lag. Beetje een vreemde hobby zelfs. Het leuke is dat je meestal een mooie brief terugkrijgt. Wil je de stukjes van de burgemeester zelf lezen, kan je terecht op http://www.markcardoen.blogspot.com/. Beetje verschil met mijn blog : beetje ernstiger. Misschien heb ik wel een echte vrouwenblog. Maar bij ons staat het ernstigere gedeelte op de CD&V-site.