Pagina's

maandag 24 maart 2014

Agenda voor deze week

Maandag op gemeentehuis .  's Avonds schepencollege.
Dinsdagvoormiddag naar Leuven.  In de namiddag naar Bilzen voor het werk.  's Avonds Nacht van de Geschiedenis van 't Davidsfonds over de Groote Oorlog in onze streek.
Woensdag al om 8 u schepencollege 'special edition'.  Het mag maar een half uur duren, want ik moet om 10 u in Lennik zijn voor de stuurgroep Huis van het kind Pajottenland.
Woensdagnamiddag kan je mij op grondgebiedszaken, dienst ruimtelijke ordening en milieu.
Donderdagochtend (ook om 8 u 's morgens) heb ik een afspraak voor het werk in Haacht.  Donderdagavond met Alpenden (de quizclub die het zo goed gedaan heeft in Meldert) afgesproken in 't Nieuwhuys.  Zelf maak ik geen deel uit van Alpenden, mijn Grote Liefde wél (dat is de slimste van ons beide....).
Vrijdag naar Brussel voor een studiedag bij Kind en Preventie.