Pagina's

zondag 16 maart 2014

De week van de dubbelboekingen is op komst

Maandag voormiddag bijwerken op het werk.  In de namiddag naar Brugge, afspraak met de gedeputeerde van welzijn op het provinciehuis (foto), waardoor ik spijtig genoeg het woonoverleg in Hoegaarden moet missen.   Het zal onder andere gaan over de toetreding tot FRGE, het fonds ter stimulering van de energiereductie.  's Avonds schepencollege.
Dinsdag in Leuven.  's Avonds algemene vergadering van PWA Hoegaarden, waardoor ik de Algemene Vergadering van CD&V in Brussel moet missen.
Woensdag op het gemeentehuis voor overleg.  's Avonds raad van bestuur Ecowerf waardoor ik de Raad van Bestuur van Toerisme Hageland moet missen.
Donderdag zit ik vol met vergaderingen op het werk. 's Avonds zou ik normaal naar het sociaal-economisch congres in Tienen gaan, maar omdat ik toch ook eens een avondje in liefde wil doorbrengen, zal ik mijn (gesteriliseerde) kat sturen.
Vrijdagvoormiddag overleg met Toerisme Vlaams-Brabant over een nieuwe fietsroute, die o.a. ook Hoegaarden doorkruist.  In de namiddag overleg op het werk over onze taalprojecten.  Taalstimulering van baby's en peuters, het is écht van deze tijd.  In welke taal je bezig bent met je baby, heeft geen belang.  Als je maar 'talig' bezig bent.