Pagina's

zaterdag 15 maart 2014

It's time to get schooled ? (In Nieuw-Zeeland, Londen, Amsterdam, USA ...?)

Leuk artikel in het Standaard Magazine over een internationale blogschool.
Ik weet het, ik ben weinig ambitieus in mijn blog...het blijft allemaal een beetje 'onder de kerktoren van Hoegaarden' met al eens een zijweg naar Leuven of Gent.
Als ik écht een hippe blog wil, met veel volgers, dan zou ik eigenlijk naar de Blog Academy moeten... Ik zie het wel zitten, een weekendje Amsterdam om professioneel te leren bloggen, liefst samen met onze oudste dochter Marie die dan al afgestudeerd is als journaliste.
Ook zin ?  Klikken : http://www.theblogcademy.com/
Het is niet goedkoop, maar de echt professionele bloggers 'verdienen' aan hun blog omdat bedrijven er op adverteren.  Zelf heb ik ook al een paar keer een aanbod van tussenpersonen van adverteerders gehad, maar nooit op ingegaan.  Ik was bang dat het over antirimpelcrème of diepvriesmaaltijden zou gaan....