Pagina's

vrijdag 23 maart 2012

Heel druk, maar heel mooi weekend op komst


Net onze zwerfvuilwapens gaan ophalen voor de zwerfvuilactie morgennamiddag.  Het wordt heel leuk, met een drink nadien.  Wil je meedoen ? Verzamelen aan de brouwerij om 14 u.
Met dank aan onze milieu-ambtenaar voor het uittekenen van het plan.  Waar ik erg zwak in ben (kaartlezen enz... ) heeft hij dubbel en dik gecompenseerd.  Ik ben er fier op.
Naar de gildenavond van Chiro Hoegaaren kan ik zaterdag niet gaan wegens een ander feestje.
Zondag in de voormiddag Raadsels in Goud (zie links).  Het wordt een culturele voormiddag, daar mag je zeker van zijn.  Zondag is het ook Plantenmarkt !!!!! Een klassieker.  NIET TE MISSEN ! Je vindt er mij in de namiddag.  Rond 16 u inhuldiging van onze Vogelboom en daarna overhandiging van het compostschilderij van de burgemeester van Chaudfontaine. Wegens afwezigheid van burgemeester en mannelijke schepenen zullen schepen Godelieve en ikzelf deze charmante man in de twee landstalen toespreken en vergasten op een bierpakketje (dat laatste weet hij nog niet, maar ik vermoed niet dat hij tot de lezers van deze blog hoort....)
Het is een supereer om schepen in Hoegaarden te mogen zijn.  Ik ben steeds meer en meer verliefd op mijn dorp.  (Straks leest mijn man dit...).  Het dorp heeft trouwens wat ik ook zoek in een man.... potentialiteit (er moet wat 'power' inzitten hé..., beetje pittig, niet flauw....)