Pagina's

maandag 19 maart 2012

Topactiviteiten deze week

Deze week geef ik niet mijn volledige agenda.... Wie interesseert zich trouwens in de agenda van een schepen ?
Wel wil ik je meedelen dat je mij op dinsdagavond in het Nieuwhuys vindt voor de nacht van de geschiedenis (zie hiernaast).  HOEGAARDEN STOOKT ;  Ik ga mijn eigen likeurtje proberen stoken....  (Val Bley?).  Als het lekker is, kan ik het in grotere oplage stoken voor mijn 50-jaren feestje volgend jaar...
Donderdagavond toelichting over zonneboilers op het gemeentehuis.
Professioneel (of is het als vrijwilliger, want mijn 2 nieuwe uitdagingen beginnen een beetje door mekaar te lopen.... , het heeft allemaal met kinderwelzijn te maken....) plan ik donderdag een bezoek aan het  'inloophuis' voor jonge moeders in het centrum van Brussel.  Zeer multicultureel.  Pas begin juni (na de algemene vergadering) kan ik jullie vertellen welke prachtige organisatie rond kinderwelzijn mijn hart zo gestolen heeft dat ik er nationaal voorzitter word, met een verantwoordelijkheid voor gans Vlaanderen.  Het wordt een geweldige uitdaging en een prachtige ervaring.   Later meer hierover....