Pagina's

woensdag 14 maart 2012

Sinds vandaag ben ik een échte Hoegaardier....

Tja, als inwijkeling is het niet altijd makkelijk om 'mee' te zijn met de 'geboren en getogen' Hoegaardiers.  Ondertussen woon ik hier 9 jaar (weliswaar met een intensiteit die een vermenigvuldiging waard is), maar het was nog niet 100% 'af'.
Sinds daarnet dus wel.  Eén van de apostelen kwam met een bedelbrief aan mijn deur.  Het is mij nog nooit overkomen (ik ben natuurlijk ook nooit thuis...).  Welke van de 12 apostelen het was (de kerkelijke naam) weet ik niet....  Dat ben ik vergeten vragen.
Maar kom, sinds vandaag ben ik dus een ECHTE.   Deel uitmaken van het apostelgenootschap zal niet lukken : ik ben geen man en ik heb geen verwante bij het apostelgenootschap.  Alleen 'introuwen' is een optie, maar ik ben al 26 jaar gelukkig getrouwd....