Pagina's

maandag 6 oktober 2014

Agenda deze week

Zeer drukke dagen.
Maandag eerst naar het communicatie-overleg van de Groep (Ons) op het werk, dubbelboeking met een vergadering van Kind en Preventie, waar ik alleen voor het broodje eten zal opdagen.  We verwelkomen de nieuwe vrijwilligers in de Raad van Bestuur, dus ik wil daar zeker niet ontbreken.  Om 14.30 u al weer in Hoegaarden voor overleg op het gemeentehuis, daarna naar de kapper.  's Avonds kan ik niet naar de cultuurraad, want ik heb ook schepencollege.
Dinsdag heb ik overdag al mijn vergaderingen geannuleerd om mijn subsidiedossiers van het werk klaar te krijgen.  Ook 's avonds heb ik alles geannuleerd.  Spijtig, want ik mocht naar de avant-première in Brussel van the Loft.  (ik zal wel eens gaan kijken als ik meer tijd heb).
Woensdag naar gemeentehuis voor een vergadering met Interleuven.  In de namiddag beleidsoverleg Landelijke Kinderopvang. 's Avonds CD&V-vergadering.
Donderdag en vrijdag weer alles op alles zetten om mijn dossiers te finaliseren.  Vrijdagavond word ik verwacht in Wahenge (foto) voor het slotevenement van Leader Hageland, Haspengouw, Hesbaye, waar ik vanwege het Hageland een woordje mag zeggen.