Pagina's

maandag 16 mei 2011

agenda deze week

Maandagvoormiddag gemeentehuis, waar vanaf half 12 onze Waalse en Limburgse buren worden ontvangen in het kader van het grensoverschrijdend leaderproject Haspengouw/Hageland/Hesbaye.  Het is de bedoeling dat we uitpakken met al het moois dat ons dorp te bieden heeft.  Niet moeilijk.  Ik ga gewoon naar het dak van het gemeentehuis, van daaruit zie je gewoon alles.  's Avonds schepencollege.
Dinsdag hard werken op het werk in Leuven.  Voorlopig geen afspraken... houden zo !! Er is weer een nieuwe stunt in de maak en daar is nog wel wat werk aan.  En er moet nog een subsidiedossier uitgeschreven worden...
Dinsdagavond ga ik naar de aandeelhoudersvergadering van de mini-onderneming SheepSales in het college van Meldert.  Eens zien hoe het gesteld is met ons aandeel van 10 euro...
Woensdag gewoontegetrouw naar het gemeentehuis en De Tuinen.  's Avonds infovergadering over de werken in het centrum.  Iedereen welkom !!
Donderdag weer hard werken op het werk. Toch wel gelukkig dat er ook nog 'gewoon' werk bestaat in plaats van altijd 'de politiek'.  Voorlopig 's avonds nog niets op de agenda.  Maar tegen het donderdag is, zal ik al wel weer een afspraak hebben.  Ik heb zelfs al een vermoeden met wie...
Vrijdag ganse dag ICT-opleiding op het werk.  Daar heb ik eigenlijk een hekel aan.  Ik vind dat informatici de software maar zo gebruiksvriendelijk moeten maken dat je er geen opleiding voor nodig hebt.  's Avonds kip eten op de voetbal van Outgaarden. 
In het weekend (zaterdag) : eeuwfeest van KVLV ! Gans Leuven, elk universiteitsgebouw of gebouw van de stad is voor 1 dag 'gekraakt' door de vrouwen van KVLV.  Zelf vind je mij in de voormiddag in het oud stadhuis van Leuven.  Ik doe mijn rood jasje aan, want elke provincie heeft een dresscode.
's Avonds nocturne van Sousvoir.  Met optredens op de kiosk van Hoegaarden.