Pagina's

maandag 18 maart 2013

Agenda


Maandag ongeveer de ganse dag in gemeentehuis en Tuinen.   Onder de middag lunch met de 3 geslachten (mijn moeder, ik en Laura).
Dinsdag samen met de milieuambtenaar een vorming bij Ecowerf.  ’s Avonds gemeentehuis en schepencollege.
Woensdag naar de ondernemingsraad van Kind en Preventie, waar ik voorzitter van ben.   ’s Avonds Raad van Bestuur van Ecowerf in Leuven.
Donderdag vergadering in Brussel.  ’s Avonds vrij !! (tot nu toe toch…).
Vrijdagnamiddag is het de ‘try-out’ van de snoepwandeling (De Suikerbaronnenwandeling), een nieuw product van het toeristisch infopunt.  Het lijkt op de bierwandeling, maar het gaat over de andere witte, namelijk onze suiker. Vrijdagavond vernissage van de expo van de plaatselijke kunstenaars ter gelegenheid van Palmzondag.  En daarna ga ik naar ’t Schip in Nerm, waar je ook een creatief en kunstzinnig gezelschap aan het werk kan zien.  Je kan er ook een pintje drinken.
Voor de wandeling vrijdag ga ik een vers soepje eten bij de Venetiaen... het zal waarschijnlijk mijn laatste zijn.