Pagina's

woensdag 13 augustus 2014

Grote plannen aan het smeden

Deze keer hebben mijn grote plannen niets met de politiek te maken (alhoewel, ALLES heeft met de politiek te maken).  Het is in eerste instantie een privézaak, weliswaar ook een beetje werkgerelateerd, waardoor ik gedurende 8 dagen een aantal mooie Hoegaardse activiteiten in november (ook de WO I -herdenking op 11 november!) zal moeten missen, wegens aan de andere kant van de aardbol op dat moment.  Het gaat om een 'once in a lifetime' experience',  iets dat je maar één keer in je leven doet, een unieke kans die 'uit de lucht kwam vallen'.  Bovendien staat zoiets 'ronkend' op je CV (niet dat ik wakker lig van wat op mijn CV staat.... ik begin de leeftijd te krijgen dat je zou moeten wakker liggen van wat op je grafsteen staat....?
Meer over dit grote plan eenmaal de praktische beslommeringen geregeld zijn.  En eenmaal het november is, hou ik je op de hoogte van al dit speciaals via mijn blog.