Pagina's

zondag 4 december 2016

Waar hang ik zoal uit deze week ?

Maandag eerst op kantoor in Leuven en in de namiddag naar Liedekerke (voor het werk).
's Avonds schepencollege.
Dinsdag eerst vergadering op het werk en in de namiddag op het gemeentehuis.  Ook in de vooravond vind je mij daar (avondzitting).
Woensdag heeeel vroeg opstaan voor een vergadering Huis van het Kind Pajottenland.  Nog een week en de witte raaf die deze regio van mij zal overnemen start te werken.  Ik kijk ernaar uit.  Ik zal deze mooie streek zeker missen, maar de files niet !
In de namiddag op het gemeentehuis vergadering met de heemkundige kring over ons funerair erfgoed.  Geen makkelijke materie.  Wel blij dat de heemkundige kring zich zo inzet om te inventariseren wat moet bewaard blijven.
's Avonds infovergadering voor de bevolking over de begraafplaatsen.  Iedereen welkom
Donderdag naar een opleiding rond de Huizen van het Kind in het provinciehuis.
Vrijdag zit vol overleg.
Zaterdagavond hoop ik je te ontmoeten op onze Straffe Stratenquiz;