Pagina's

maandag 16 april 2018

de week der tripel en quadruppel boekingen....

Tja, sinds ‘Vrouwen en Bier’, de workshop van vorige vrijdag in ’t Paenhuys, gebruik ik alleen maar bierterminologie.  

Deze week is een ramp op vlak van agenda en afspraken.  Geen simpel gegist bier deze week, noch overdag, noch ’s avonds.  Drie- en vierdubbelboekingen.  Tripels en Quadruppels en veel te veel voor 1 mens.

Qua graden van belangrijkheid kan ik mijn dubbelgeboekte afspraken moeilijk rangschikken. Er zijn 3-dubbelboekingen bij waar ik eigenlijk geen één van de drie kan van schrappen.

Hoe zou ik het oplossen?

Onze slogan ‘Schinkt ze mich nog eens vol’ , is in het geval van mijn agenda niet echt relevant.  De agenda zit al veel te vol.

Was er iemand die dacht dat schepenen tijd hadden voor zichzelf, laat staan om in alle rust naar afspraken te gaan… ? Wie er zo één weet, mag het mij zeggen.  Ik ken er geen enkele.