Pagina's

dinsdag 2 oktober 2018

Het is maar wat het is... het politieke vriendenboekje van ' t Nieuwsblad

https://www.nieuwsblad.be/2018/verkiezingen/vriendenboekje?adh_i=468f0df593318931d3adcc3fd66adc1f&imai=329e3c6d-a2be-4fc3-999f-7c4cc99ceb9e&M_BT=12477025684

Het heeft vooral een hoog 'Flair' gehalte.  Hier mijn fiche :

Ben je getrouwd, wie is je partner?Getrouwd met Peter Landsheere
Heb je kinderen?2 volwassen kinderen
De hoeveelste keer is het dat je opkomt met de verkiezingen?De derde keer
Wat is het grootste probleem in de gemeente dat in de volgende zes jaar aangepakt moet worden?Verkeersveiligheid
Wat is jouw favoriete café?ik hou er een beetje een beurtrol op na
Wat bestel je in de frituur?Friet met pickles, geen bouletten of curryworsten
Wat is jouw favoriete muziekgroep?Red Hot Chilli Peppers
Naar welk evenement in jouw gemeente kijk je het meest uit?Palmzondag
Voor welke plaatselijke sportclub supporter je?de hollewegenjoggers
Met welk merk van auto rijd je?Opel Astra
Wat is jouw favoriete plekje in de gemeente?Meldert Bos
Wat vind je het mooiste woord in jouw plaatselijk dialect, en wat betekent het?pismeroei (mier)
Ik zou best een dag van plaats willen ruilen met ...een boswachter
Wat wilde je altijd worden als kind?dokter
Als ik verkozen word, beloof ik plechtig dat ...Een bruisend en verkeersveilig Hoegaarden, zowel in het centrum als in de deelgemeenten