Pagina's

zaterdag 17 januari 2009

'Fan' geworden van de eerste minister

Nieuw : CD&V op Facebook. Kijk op de ongelooflijk goede site van CD&V Hoegaarden. Tja, ik ben wel meer een blogtype dan een facebooker, maar ik heb toch nog maar eens een poging gedaan om mijn account te activeren en we zien wel wat er gebeurt. Ik dacht : Als Van Rompuy en Vandeurzen kunnen 'facebooken', moet ik dat ook kunnen... Ik heb nog geen nieuwe 'facebookvriendinnetjes' gemaakt, maar ik ben fan geworden van CD&V, van Herman Van Rompuy en .... van Hoegaarden. Hoegaarden (bier) heeft trouwens meer dan 10.000 Facebook-fans. Ter vergelijking : Herman Van Rompuy heeft er 172. Van Barack Obama zal ik ook nog eens bij gelegenheid fan worden, alhoewel op 1 meer of minder steekt het daar niet : hij heeft er bijna 4 miljoen.