Pagina's

vrijdag 12 november 2010

blogstatistieken, het besturingssysteem

Raakt Windows uit de mode ?  Steeds meer lezers lezen mijn blog via andere kanalen (Mac, Iphone, Ipad, Blackberry...).  Een maand geleden waren er nog 85% lezers via Windows, vorige week 84% en vandaag 79% (Of zit het verlengde weekend er voor iets tussen waardoor er meer 'mobile' gelezen wordt?).
Enfin soit, ik heb ondertussen al mijn eerste verkeersboete in plaats van per brief op mijn blackberry gekregen.  Ik kon niet lezen hoeveel ik moest betalen, want de lettertjes waren zo klein op dat schermpje en ik had toen nog niet ontdekt hoe je moest inzoomen.  De boete viel mee : 80 euro.  De flitspaal staat naar het schijnt al jaren in Wetteren, maar het was de eerste keer dat ik er mee kennis maakte....
Geef mij toch maar Windows.  Van die kleine mobile schermpjes begin ik scheel te kijken...