Pagina's

dinsdag 27 maart 2012

Wat hebben we zondag weer eens bijgeleerd ? (in De Tuinen van Hoegaarden)


 't Is een kwis, 't is een kwis (en ik wist geen enkel antwoord....)
Hoe heten deze vergeten groenten (links)?
Het bovenste is Romanesco (je maakt het klaar zoals broccoli) en het onderste is zoete aardappel (ik dacht dat het een uit de kluiten gewassen wortel was).
Greet (rechts, pedagoge, actief als vrijwilliger bij onder andere de voedselteams én een collega van mij bij Landelijke Kinderopvang) heeft mij moeten uitleg geven.
Het Voedselteam Hoegaarden had een druk bezochte stand.
Zondag 15 april ga ik alleszins naar de feestelijke opening van het nieuw depot van de Voedselteams Hoegaarden.  Misschien word ik wel lid, maar dan ga ik eerst veel moeten leren over vergeten groenten en gezond koken...  Als dat maar goed komt....