Pagina's

donderdag 24 mei 2012

Doe zondag mee met de gratis kruidenwandeling op de Dag van het park

Je weet niet wat je ziet.  Begeleiding Mieke (foto).   Ik geloof dat er ook onkruidhapjes worden geproefd.
Het is echt de moeite.
Je hebt een wandeling om 11 u en één om 14.30 u.  In de Tuinen.  Vertrek toeristisch infopunt.   GRATIS.  Volgende zondag.

Komt dat zien ! ik heb vandaag al een paar accessoires mogen bewonderen.  Je zal het je niet beklagen.
Zelf doe ik mee met de wandeling om 11 u.  Tussendoor naar Meldert Kermis (de jogging !) en om 16 u vind je mij terug in De Tuinen voor de inhuldiging van de vlag van het Kinderfort, voor het planten van de eerste pompoenen enz enz....
Het is me wat... en er is nog veel meer op komst.  Iedereen 'wil iets' met Hoegaarden en ik begrijp waarom....