Pagina's

zondag 29 november 2015

Agenda volgende week

Veel budgetten, milieu  en 2 dagen opleiding deze week
 
Maandag startvergadering ‘Eetbaar Hoegaarden’ of 'lekker Hoegaarden' (het ligt nog niet vast), een lekker project dat helemaal past binnen ons Klimaatplan en waarvoor we ondersteuning van de provincie krijgen.  Het is de bedoeling dat het project wordt gerealiseerd door inwoners en verenigingen.
Daarna budgetronde met de administratie op het gemeentehuis (en in bib) voor een paar van mijn domeinen. In januari komt het budget op de gemeenteraad.  In de vooravond heb ik een afspraak met een inwoner die wat te melden heeft.  ’s Avonds schepencollege.
 
Dinsdag ganse dag in Mechelen voor een interessante opleiding van de persacademie.  Niet zomaar een opleiding, mijn laptop moet mee ; er moet gewerkt worden.
’s Avonds milieuraad op verplaatsing (Gemout Outgaarden). 
 
Woensdag in de voormiddag naar Beersel voor het werk, in de namiddag weer in Hoegaarden op het gemeentehuis voor budgetten (en andere besprekingen). ’s Avonds dubbelboekt, want ik wil naar het Paenhuys voor het debat ‘wat eten we in 2030?’, wat ook binnen ons Klimaatplan past én ik word verwacht op de CD&V-vergadering van Hoegaarden.
 
Donderdag terug naar Mechelen voor mijn opleiding.  ’s Avonds eindelijk eens vrij.
 
Vrijdag in de voormiddag achterstand op kantoor inhalen…. In de namiddag overleg met Onroerend erfgoed in het Gemeentehuis.