Pagina's

zondag 6 december 2015

Agenda deze week : met voorbereiding Urban Run

Maandag op het gemeentehuis.  In de namiddag een vergadering over de eerste urban run in Hoegaarden.  Vorig jaar was het in Zoutleeuw (foto).  Ik heb het evenement vorig jaar op mijn blog nog gebombardeerd tot evenement van het jaar.  Ook al ben ik er geblesseerd geraakt....  Een urban run is een toeristische loop door gebouwen, tuinen enz in het centrum.  Woon jij in het centrum ? Mogen we door je tuin lopen ?? Laat het mij weten.
Dinsdag in de vroege ochtend schepencollege.  Daarna de ganse dag budgetbespreking met de leden van het schepencollege en de ambtenaren en financiële dienst. 's Avonds gemeenteraad.
Woensdag word ik verwacht in Beersel voor het Huis van het Kind en in de namiddag vind je mij weer op het gemeentehuis.
Donderdag bijwerken op het werk.  In de vooravond Raad van Bestuur van ons Regionaal Landschap.
Vrijdag nog een extra inhaalbeweging....