Pagina's

zondag 18 september 2016

Een beetje van alles deze week...

... maar vooral een beetje veel.
Maandag eerst naar Leuven, dan naar Antwerpen voor een brainstorming voor een nieuw project dat ik wil indienen (ik doe het mezelf aan - altijd schrik om iets te missen in het leven en op het werk !). 's Avonds schepencollege.
Dinsdag Raad van Bestuur van Kind en Preventie in Brussel. In de namiddag ga ik in Lot (Beersel) de plaatselijke parochiezaal verkennen voor een zeer mooi evenement van het Huis van het Kind.
Dinsdagavond avondzitting in het gemeentehuis én overleg met het apostelgenootschap over een plattelandsdossier dat we voor Palmzondag willen indienen.
Woensdag vind je mij eerst op het gemeentehuis, daarna op de studiedag van Eandis in Vilvoorde, onder andere over laadpalen.  Toch van de gelegenheid gebruik maken om eens te polsen naar de stand van zaken van ons lichtplan.
's Avonds Raad van Bestuur van Ecowerf.
Donderdag vergaderingen op het werk. 's Avonds Raad van Bestuur Regionaal Landschap Zuid-Hageland.
Vrijdag beleidsoverleg van Ons op het werk.  In de namiddag overleg in het gemeentehuis over onze op komst zijnde rups (Ruimtelijke Uitvoeringsplannen).  's Avonds kampioenenviering op het gemeentehuis.
Ik word al moe van het op te schrijven.  Wat zal dat op het eind van de week zijn.