Pagina's

zondag 6 november 2016

We gaan er weer tegenaan - een week vol dubbelboekingen

We zetten de week al in met een dubbelboeking op maandagochtend.  Ja, dat komt ervan als er te weinig werkdagen en werkuren in een week zitten.   Ik zal moeten kiezen voor de vergadering waar ik zelf een toelichting moet gaan geven....  's Namiddags op kantoor, eens kijken hoe groot de opgelopen achterstand is....  En.... overleg communicatiewerkgroep.  's Avonds schepencollege.
Dinsdag is uitermate druk.  Een studiedag op het provinciehuis, een vergadering in Wijgmaal en in de vooravond Algemene Vergadering Toerisme Vlaams-Brabant.
Woensdag winterbandentijd.  Het wisselen van mijn zomerbanden geeft mij altijd wintertenen.  Hopelijk is er nog steeds het super koffie-apparaat in de bandencentrale.  In de namiddag overleg Toerisme Hoegaarden.  's Avonds weer een dubbelboeking.  Zowel Gecoro als CD&V-raad.  Kon ik maar uren ruilen of kopen van iemand die beweert te veel tijd te hebben.
Donderdag al met de eerste trein naar Oostende voor een overleg voor Kind en Preventie.  's Avonds Armistis (niet te missen) in het Paenhuys.  Reserveer je kaarten op voorhand !!
Vrijdag herdenking van de gesneuvelden eerste wereldoorlog. En.... de heemkundige kring heeft voor een zeer mooie tentoonstelling gezorgd.  Het volledige programma van die dag volgt nog.